Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • even voorstellen

    Hallo, mijn naam is Alex. Ik woon in Grootebroek, kweek voornamelijk met Goulds in de wildkleuren, daarnaast nog spitsstaarten en bichenows en roodkoppapagaaiamadines, dit alles in een ruime buitenvoliére, ook koop ik wel eens vogels op van mensen die met hun hobby stoppen. zogezegd een beetje hobby in en verkoop. Ik heb nu sinds 2 jaar een voliére, ben vroeger als jongen van 12 jaar begonnen met Zebravinken en na jaren geen vogels te hebben gehad dus weer begonnen. Een ieder veel vogelplezier

  • #2
    Welkom Alex.
    Leuk je ook hier tegen te komen.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Hallo Jac

        Oorspronkelijk geplaatst door Alberta
        Hallo Alex, ik bin Jac Sleuser en zoek naar Gouldamadinen- koudkweek.De Vogels verblijven in en onverwarmde Voliere,gut Isoliert-. De temperatuur is van +5 tot 12 °.. Sind noch Vögel da ? Bitte um kurze Antwort. Danke.
        Ik heb nu wel 2 jonge Goulds in het nachthok van mijn buitenvoliére, maar dez zijn nog maar 6 dagen oud. verder heb ik op dit moment geen Goulds voor de verkoop, dit word waarschijnlijk weer na de zomer, bij mij is de temperatuur in het nachthok ook zo tussen de 5 en 12 graden.
        groeten Alex

        Opmerking


        • #5
          Hallo en welkom hier Alex,

          Zeg, we hebben zo'n beetje afgesproken om vraag en aanbod op http://www.vogelmarktplaats.nl
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            Heel goed Serinus!

            Peter

            Opmerking


            • #7
              Welkom

              van harte welkom Alex; Je bent de 3e op dit forum die de naam alex in z'n schermnaam gebruikt, een historisch moment is weer daar.
              Wat een leuke hobby hebben wij toch!

              Opmerking


              • #8
                welkom

                ik ben roy

                heet hier vogelfreak en kom uit bantega (friesland)
                mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                Opmerking

                Working...
                X