Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat ik op dit forum mis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat ik op dit forum mis

    Wat ik op dit forum mis, is een stuk "Techniek".
    Bijvoorbeeld tips over volierebouw (bruikbare verf), hoe verstrek ik voor een paar dagen (korte vakantie) zaad en andere voeding, hoe verwarm ik een nachthok (stroom? gas? cv-aansluiting) en hoe controleer ik de temperatuur (thermostaat), verlichting, gaassoorten (welke maaswijdte voor welke vogels) enzovoort enzovoort. Ik denk dat een apart hoofdstuk daarvoor duidelijker is dan zoals het nu gaat.

  • #2
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      misverstand

      Beste Henk.
      Bedankt voor je poging me te antwoorden, maar zo bedoelde ik het niet.
      Het gaat mij om het instellen van een apart forum-onderdeel "Techniek".
      De genoemde onderwerpen zijn alleen voorbeelden van wat ik onder 'techniek' zou verstaan. Een aparte rubriek lijkt mij logischer dan nu, waar zulke zaken verborgen zijn in "hoe doen jullie dat" of "overige vragen" of zelfs bij sommige vogelrubrieken.
      Sorry dat ik niet zo duidelijk was.
      Hans V

      Opmerking


      • #4
        Techniek

        Ha, die Hans (Budgie), Ik had je inderdaad een beetje verkeerd begrepen. Maar dat is niet erg. Misschien dat de webmaster er een aparte rubriek van wil maken. Maar we hebben al een rubriek huisvesting. Misschien kan er daar nog een aparte rubriek techniek bijgeplaatst worden.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Hoi Henk en Hans,

          Een nieuw forum kan altijd, geen probleem. Maar ik vind "techniek" niet echt een passende naam. Ik wil graag een forum aanmaken maar heeft iemand een beter naam??

          Groetjes Peter.

          Opmerking


          • #6
            Hallo Peter,

            Op het kampeerforum heb je draadje genaamd: tips van kampeerders voor kampeerders.
            kun je hier wat mee, of zoek je toch iets anders?

            groeten John

            Opmerking


            • #7
              nieuw forum

              Beste Peter,

              Misschien: Technische Tips voor elke vogelliefhebber.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  ik ben het wel met winterkoning eens.
                  al die vragen die gesteld zijn, zijn eigenlijk wel onder een bestaande topic te zetten.

                  behalve dan de voeding verstrekken tijdens korte vakanties,volgens mij is het enige goede antwoord daarop iemand anders je vogels laten voeren omdat vogels elke dag schoon water nodig hebben,

                  maar dat kun je dan toch weer vragen bij of, buiten voliere, of bij de desbetreffende soort vogels dat je buiten heb zitten?

                  mvg Ben
                  Groeten, Ben

                  Opmerking


                  • #10
                    Techniek

                    Ik heb wat aangehaald blijkbaar.
                    Maar hopelijk ter aanvulling dit.
                    De rubriek huisvesting, zowel buitenshuis als binnenshuis, bevat ook allerlei topics die weinig of niets te maken hebben met techniek. Bijvoorbeeld aanvallen van roofvogels en veel vragen waar toch weer vogelsoort(en) in voorkomen.
                    Een gegeven als de verlichting, welke soort lampen, is vrijwel vogel-onafhankelijk. Dat is verwarmen of vorstvrij houden van een nachthok ook.
                    Enne, wie een kerstboom in de kooi wil, de technische vraag: "hoe plaats ik kaarslampjes in de kerstboom in de voliere, zonder dat de vogels de draadjes van die lampjes kapot knagen" zal wel nooit gesteld worden.

                    Opmerking


                    • #11

                      Opmerking

                      Working...
                      X