Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik zoek een paar koppeltjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ik zoek een paar koppeltjes

    hallo wie heeft voor mij natuurbroedvogels .onderandere cerese amandines bichenows en een koppeltje roodkoppapegaaiamandines alle koppels wildkleur omgeving friesland groeten sjouke uit friesland

  • #2
    Beste Sjouke,

    Voor dit soort zaken hebben we www.vogelmarktplaats.nl
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

    Opmerking


    • #3
      koppeltjes gezocht

      ja ik weet dat wij daar marktplaats voor hebben maar zo heb je meer kans op eerlijke kwekers en adressen voor goede vogels maar ik heb ze inmiddels dus dat ging heel snel

      Opmerking


      • #4
        haha beste mensen waarom word er niet gebruikt gemaakt van een extra topic voor vraag en aanbod?? hoelang duurt het nog?? de leden schreeuwen er om. is het beter om hier iedereen naar een andere site te sturen terwijl hier toch echt heel veel vogelliefhebbers zijn?
        mvg Ben
        Groeten, Ben

        Opmerking


        • #5
          voor die vele liefhebbers is het dacht ik maar een kleine moeite en evenveel om even door te klikken naar een andere site die hier speciaal voor gemaakt is.........en waar dus veelliefhebbers op af komen.

          Kortom eindeloze discussie waarover al meer is gezegd op dit forum.

          Ik vind het erg dat er nu al een aantal reacties zijn op dit onzinnige onderwerp en ga hierop ook maar niet meer reageren. Er zijn leukere topics....
          Wat een leuke hobby hebben wij toch!

          Opmerking

          Working...
          X