Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenshuis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Binnenshuis


  • #2
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Hoe te houden

      Zelf had ik als kind een voliere vol met kleine grasparkieten Hans,deze vogels hadden alleen de beschikking over broedblokken en een klein binnenhok zonder verwarming als bescherming tegen de weersinvloeden.Dit ging zeer goed er werd met de vogels goed gekweekt in groepsverband,deze vogels zaten wel van de geboorte al buiten.Nieuw aangeschafte vogels dienen geaclimaticeerd te worden indien ze warm gehouden werden.Het voer was gewoon parkietenzaad en af en toe groenvoer en onkruidzaad.Als je twijfelt wen je de vogels in het voorjaar aan de voliere ze kunnen best iets hebben veel plezier Rob.

      Opmerking


      • #4
        binnen

        Als je allen kanaries kweek of wild zang is binnen kweken in een verwarmde ruimte grote onzin en voor wildzang alleen maar erg slecht.
        kanaries kunnen heel goed in een onverwarmde ruimte worden gehouden en gekweekt als ze maar zowel s,nachts en als ze het zelf willen overdag uit de wind en droog kunnen zitten en het drink water vorstvrij is maar wel zo koud mogelijk , w
        warm drinkwater geeft veel kans op infecties.

        termeer

        Opmerking


        • #5
          Mijn ervaring met kleine grasparkieten is dat ze het hele jaar door zonder nachthok buiten kunnen blijven. Wel uit de wind en op den droge plaats met zoveel mogelijk zon.
          Ik ben nog nooit een vogel verloren door de winter toen ik ze op die manier had en als ik niet oplette zou ik nog jongen hebben gekregen in december. Dat liet ik uiteraard niet gebeuren

          Opmerking


          • #6
            Luiheid is het begin van wijsheid.

            Opmerking


            • #7
              Welkom terug Hans

              Opmerking

              Working...
              X