Mededeling

Collapse
No announcement yet.

baardmannetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • baardmannetje

    heb baartmanntje wat ring pikt wat te doen daar tegen heb al over wogen het ringtje af te knippen
    mvg bart

  • #2
    baardmannetje

    Ik maak nu hetzelfde mee met een Barmsijs, zelf gekweekt en geringt, braamvrij, in TT kooi de hele dag door in zijn ring pikken of tegen de kopse kant van de zitstok.
    Gewoon een beweeglijk vogeltje denk ik, haalt wel 2 keer 91 punten op TT.
    gr. Ad

    Opmerking


    • #3
      baardmannetje

      ik wou hem door een dieren arts laten verwijderen met verklaring van hem haar er bij

      Opmerking


      • #4
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Ring pikken

          He Bart in welke kooi grote hou je deze vogel,heeft deze voldoende afleiding.Doe aan het andere pootje een kneipring zodat niet een pootje belast word dit geeft misschien wel de irritatie.De ring afknippen is geen alternatief,zonder ring ben je in overtreding als het al een goede ring zou zijn dat moet je zelf eigenlijk voor de koop contoleren.Een pleister een paar dagen over de ring met zalf of jodium wil ook weleens helpen dat de irritatie verminderd veel succes ermee Rob.

          Opmerking


          • #6
            baardmannetje

            de tjiftjaf heb ik verkocht
            baardman pop leeft in ongeveer 90 vierkante meter gezelschap voliere met grote vijver er in vogels hebben alles in het klein wat ze in de natuur ook in het groot hebben
            gekweekte vogel los laten lijkt mij geen goede oplossing ben bang dat hij dan zeker zeer kort leven nog heeft
            probeer knijp ring op andere poot eerst

            Opmerking


            • #7
              tjiftjaf

              wist niet wat ze waren en dan weer dna te doen kon leuke prijs krijgen van daar datze weg zijn

              Opmerking

              Working...
              X