Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft ervaring met

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wie heeft ervaring met

    wie is er bekent met:

    LORRE & Co - PAPEGAAIENSPECIAALZAAK
    Nijverheidsweg 1
    8131TX WIJHE
    Telefoonnummer: 0570-521960
    Mobiele telefoon: 0650642370

    deze aanbieder van veel verschillende papegaaien enz. adverteert erg vaak op internet en ik vraag me af wat de ervaring is met deze speciaalzaak. hoe het eruit ziet verzorgt/slordig, of wie heeft vogels gekocht en is tevreden of lagen ze binnen notime op hun rug?

    alvast bedankt
    mvg Ben

    ps hoop dat het onder de goeie kop staat want weet niet waar ik het zou moeten staan.
    Groeten, Ben

  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      nou ik las van andere grote vogel aanbieders dat die niet altijd betrouwbaar zijn bijv. dat de vogels zwak zijn, gauw dood, etc etc. dat zijn andere grote vogel aanbieders waarvan ik dit heb gelezen van mensen die slechte ervaring met die vogel aanbieder hebben. maar over deze lorre en co hoor ik niks. niet positief of negatief.

      dus ben benieuwd of hier mensen vogels van hebben wat hun ervaring is met die vogels. de service van deze aanbieder etc. etc. dus ieder zijn ervaring met deze vogel aanbieder. daar ben ik benieuwd na. als vogel vrienden zijn we er toch om elkaar te helpen?

      hoop dat iemand me advies kan geven alvast bedankt.

      mvg Ben
      Groeten, Ben

      Opmerking


      • #4
        hoi Ben

        ik denk dat je ook het advies van serenus maar moet opvolgen daar wordt/ werd regelmatig gesproken over grote handelaren , maar het probleem blijft altijd de een vind het een prima kerel en de andere die vind hem een .......
        ik denk dat je zelf ook eens even kunt gaan kijken bij de firma zo'n eind ligt wijhe nou ook niet weer weg van uit putten.
        en zeg gewoon wat je wilt en ga desnoods vaker kijken dan krijg je zelf al een hele goede indruk.omdat ik in de toekomst met ara's wil beginnen en nu dus al op zoek ga naar info zag ik voor een jaar of wat geleden een mooie site en adv. op internet en wilden wel eens gaan kijken bij deze man ik kon toen de tijd niet vinden maar kwam er later achter dat dit niet eens erg was want het schijnt een grote boef te zijn die zelfs de tv heeft gehaald vanwege div malversaties
        Henk Dijkkamp

        Ik weet niet alles maar doe mijn best.

        Opmerking


        • #5
          oke bedankt Henk

          ik ben niet van plan om daar gelijk vogels tehalen maar gewoon net zoals jou informatie aan het inwinnen. ik weet nu ongeveer dat we als het goed is rond augustus, september pas vogels kunnen houden dus heb nog even de tijd maar de prijzen die ik hoorde zijn redelijk fors bij lorre en co.

          mvg Ben
          Groeten, Ben

          Opmerking


          • #6
            Lorre en Co staat goed bekend, maar inderdaad het beste advies, ga er gewoon eens kijken en vraag alles wat je weten wilt.
            Ze verkopen in elk geval jonge vogels pas als ze zelfstandig zijn, dat vind ik een pluspunt.
            Ook over gezondheid van de vogels zijn ze duidelijk, testen en openheid daarover zijn geen probleem daar.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              hoi Ben


              ik weet natuurlijk niet wat jij onder forse prijzen verstaat en ik kan ook niet in je portomenee kijken maar ik betaal liever iets meer voor een goede en gezonde vogel als dat je het maar moet afwachten.

              goede verzorging en alle voorzorgsmaatregelen treffen kosten voor een bedrijf nu eenmaal geld en dat zal terug moeten komen.
              los van de belastingen die er moeten worden afgedragen.

              weet ook niet aan welke vogels jij zit te denken om aan te schaffen.
              Henk Dijkkamp

              Ik weet niet alles maar doe mijn best.

              Opmerking


              • #8
                ja inderdaad die kosten krijg je erbij en daarom vraag ik me af wat de ervaring is van andere vogelliefhebbers die daar een vogel hebben gekocht. ik wil best met hun in zee gaan hoor maar als dat dan meer kost dan bij een prive liefhebber en het vogels zijn die over het algemeen gauw dood gaan. zoals ik van andere grotere vogelaanbieders hoor want het is lang niet vanzelf sprekend dat als je een vogel bij zo'n instelling koopt dat je dan ook goede vogels hebt.

                ik moet zelf overwegen wat ik doe en wil graag weten hoe de ervaring is van andere kwekers maar zoals hierboven staat zijn er geen negatieve berichten bekend.

                mvg Ben
                Groeten, Ben

                Opmerking

                Working...
                X