Mededeling

Collapse
No announcement yet.

reactie op kampioen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • reactie op kampioen

    Mijn reactie op de kampioen van Elst 2005 was niet zo bedoeld, maar ik wilde even reageren op het stukje van Natuurgould Belgie, die schrijft dat de kampioen van 2005 uit zijn bloedlijn komt. Wetende dat er veel goede vogels van hem in Elst zitten, maar toevallig toch net deze ene even niet!
    Ook is deze vogel niet van mij afkomstig omdat sommige dat dachten.
    Verder is het niet belangrijk van wie hij wel is, het zat me alleen niet lekker dat iemand de waarheid niet goed verteld.
    Verder zal ik me voortaan iets beter verklaren, ook wil ik nog even vermelden dat ik dit een zeer interessante, leuke en leerzame site vind.

  • #2
    Hallo Gouldliefhebber,

    Allereerst "welkom" dus, op dit forum!

    Je had beter je éérste reactie kunnen geven bij het onderwerp waarop het van toepassing is.
    Je schrijft namelijk;
    die schrijft dat de kampioen van 2005 uit zijn bloedlijn komt
    dus ergens staat dat schijnbaar op dit forum vermeld, alleen; "ik weet niet waar dit ergens staat".
    Had je dit als antwoord op die uitspraak gemeld, dan had iedereen dit zó terug kunnen lezen, snap je?

    Door dit "zomaar ergens" neer te zetten, snapt niemand waar het over gaat.
    Ook déze reactie had je eigenlijk beter als antwoord op je éérste reactie toe kunnen voegen.
    Zo blijft dit forum een beetje "ordelijk" anders snapt over een tijdje niemand meer wat nou wáár eigenlijk bij hoort.

    Misschien is het je even niet duidelijk hoe je een reactie geeft op een onderwerp?
    Als je de bewuste Thread vóór je hebt, dan zie je onder het laatste bericht aan de linkerzijde een knop "beantwoorden", druk daarop en je krijgt een schermpje te zien waar je je reactie neer kunt pennen.

    Véél succes, groeten, Serinus.

    Ps; ik probeer zoveel mogelijk om, als ik een opmerking maak in dit forum, dit antwoord te onderbouwen.
    Dus in dit geval zou ik er toch even bij vermeld hebben hoe precies deze vork (volgens jou) dan wél in de steel steekt.....
    Dat voorkomt meestal een hoop gekissebis.
    En wordt minder vlug als een persoonlijke aanval op iemand ervaren.

    Misschien heeft Natuurgould België zich een beetje vergallopeerd in zijn uitspraak, misschien niet.....
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking

    Working...
    X