Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bush-Budgies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bush-Budgies

    Wij, budgie kwekers, hebben nu ook een forum bij onze site www.bush-budgies.net.
    Daarop hebben we duidelijk aangegeven dat het alleen bestemd is voor speciale vragen en discussie over het behoud van de wildvorm grasparkieten. Voor alle andere vragen en opmerkingen verwijzen we naar het vogelcafe.

    Budgie

  • #2
    Op de bewuste site zijn een aantal functies sinds geruime tijd niet meer actief, maar uit pure belangstelling ben ik eigenlijk best benieuwd naar de huidige stand van zaken omtrent dit interessante initiatief.

    M.a.w. leeft het collectiefje Bush Budgie Breeders (BBB) eigenlijk nog of is een en ander inmiddels een zachte dood gestorven!


    en verder:

    Naar mijn informatie loopt dit jaar de driejarige proefperiode met kleine grasparkieten in het vraagprogramma van de Nederlandse Bonden af.

    Is iemand bekend met informatie hieromtrent en het toekomstperspectief voor de erkenning van Bush Budgies?
    Amigo de los Psittacidos

    Look deep into nature and you will understand everything better

    Opmerking


    • #3
      Ik kan geen forum vinden daar. Wel de mededeling:
      Omdat het gastenboek regelmatig door Internet vandalen wordt verpest en bovendien het kweekboek en het forum nauwelijks werden gebruikt zijn deze drie delen vervallen.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        bericht is ook uit 2006
        nieuwe website

        Opmerking


        • #5
          Het BBB Forum is dus een van de functies die al geruime tijd niet meer actief zijn.


          Vrijwel alle actieve berichtgeving omtrent BBB is gedateerd, vandaar ook mijn vraagstelling!
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking


          • #6
            aha oke . maar hij is ook al niet meer online geweest sinds 27-05-07 maar misschien dat andere het weten.
            nieuwe website

            Opmerking

            Working...
            X