Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wassen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wassen

    ih heb een vraagje
    met welk middel kan ik het beste
    kanarie,s mee wassen
    ik heb rood mozaiek kanarie,s

  • #2
    wassen.

    Gewoon wassen met een druppel baby shampoo.
    dat is het beste maar pas op dat het niet in de ogen kom.

    je kunt ze het beste wel binnen laten drogen i.v.m. de kou.of onder een lamp

    groetjes petra.

    Opmerking


    • #3
      Ik gebruik zelf badzout in het badwater, dat bevalt erg goed. De vogels vinden het ook niet vervelend.
      Ik hoef ze zo niet zelf in de hand te nemen.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        toen ik kanarie's hield deed ik het zoals hierboven ook genoemd is ook met baby shampoo. de vogel helemaal wassen oppassen voor de ogen, en dan in een wc/keuken rol papier rol je de kanarie LOSJES op en dan na een poosje als de kanarie opdroogt gaan de meeste er eigenhandig wel uit. sommige moet je even helpen. voor de tentoonstelling hoef je dan alleen evt. de pootjes te wassen.
        Groeten, Ben

        Opmerking


        • #5
          wassenvanvogels

          De vogels was ik niet maar ik nevelt ze 14 dagen van te voren met Dettol dan wast de vogel ze eigen wel en dan hoef je alleen de pootjes te doen zo doe ik hetmet de parkietenhopend heeft je wat aan en dit helpt ook tegen luis en verenmijt de grasparkiet Antoon

          Opmerking


          • #6
            baden en wassen

            ik weet niet of het je om de mooie egale kleur gaat ( van b.v. een witte kanarie) of echt het baden,

            voor dat laatste gebruik ik met veel gevolg al een tijdje badzout van Quiko, dat was me door een duivenmelker aangeraden.

            Marianne.

            Opmerking


            • #7
              wassen

              he hallo ik heb laatst gehoord met honden champo moet heel goed gaan .
              groetjes roger.

              Opmerking

              Working...
              X