Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aymara parkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Aymara parkieten

    hallo,

    Ik wil andere vogels gaan kweken nu vindt ik aymara's wel leuk. Graag wil ik info hoe je ze het best kunt houden en hoe duur ze ongeveer zijn als je ze koopt. Kunnen ze bijvoorbeeld in een ruime broedkooi en kunnen ze tegen vorst enz.

    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    aymara

    hallo roy,aymaras kunnen in een broedkooi,maar niet tegen vorst en
    temperatuur verschillen
    ze kosten tussen de 60 en 70 euro per stuk,maar kijk wel goed of je
    een man en pop koopt.
    succes richard

    Opmerking


    • #3
      Ze kunnen in een broedkooi, ik heb ze 1 m bij 40 cm bij cm zitten. En dit gaat goed. De prijs ligt ongeveer tussen de 100 tot 150 euro. Light een beetje er aan hoe oud de vogels, zijn ze groot van formaat ect ect.

      Opmerking


      • #4
        Heej,
        Ik heb ook aymara parkieten gehad maar je moet niet denken dat je het eerste jaar jongen hebt. Ik heb ze in een broedkooi gehad ze gingen soms het blok in maar meestal niet.
        Als ik jou was zou ik daar niet aan beginnen je kan beter iets anders beginnen.

        mvg ardy

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ardy_bodegraven
          Heej,
          Ik heb ook aymara parkieten gehad maar je moet niet denken dat je het eerste jaar jongen hebt. Ik heb ze in een broedkooi gehad ze gingen soms het blok in maar meestal niet.
          Als ik jou was zou ik daar niet aan beginnen je kan beter iets anders beginnen.

          mvg ardy
          En waarom zou hij er niet aan moeten beginnen? Alle begin is moeilijk, accoord.
          Maar met goede vogels en vooral wat goede adviezen kom je toch een heel eind? Bovendien, je moet in je hok halen wat JIJ mooi vindt, niet dan?
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

          Opmerking


          • #6
            aymara parkieten

            nou je moet vogels nemen die je mooi vind,ik kweek allang aymaras en ja ze kunnen een keer een jaar niks doen.
            ik kweek met met meerdere koppels in kooien van 100-60-60,deze vogels
            zitten wel binnen,en in de zomer in de voliere.
            het zijn en blijven leuke vogels
            gr richard

            Opmerking


            • #7
              turlijk wel aymaras

              Nou een aymara is een leuk vogeltje. geinig en een beedtje eigewijs.
              ik heb ze in 3 verschillende kooien gekweekt B*D*H 50*50*50--- 100*50*50 en 100*50*100. wat mij is opgevallen is is dat ze bij mij het beste kweekte in een normaal staand blok met een binnen maar=t van 17-18 cm. met een invlieg gat van 3 cm doorsnede. Ook heb ik ze in een liggend blok gekweekt maar daar waren de resultaten biuj mij minder mee.
              Als je de vogel goed verzorgd en regelmatig groente, fruit, kiemzaad en eivoer geeft dan kweken ze wel.

              groetjes egon

              Opmerking

              Working...
              X