Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Stress

    Hallo iedereen,

    Ik heb gisteren de tweede behandeling moeten doen voor de luchtmijt maar het ging mis!

    Ik had hem vrij snel gevangen maar hij was zo sterk dat hij uit mijn hand vloog en tegen het raam terecht kwam. Daar was hij zo van slag van dat hij op de vensterbank bleef zitten, zodat ik hem weer kon pakken. Heb toen snel de druppels in zijn nekje gedaan en hem weer op de grond in zijn kooi gezet.
    Daar heeft hij een uur liggen hijgen en naar adem lopen happen.
    Na een uur heb ik de doek erover gedaan en is hij naar zijn stokje gegaan daar is hij heel de avond niet meer vanaf geweest en is niet gaan slapen.
    Pas toen wij naar bed gingen en het helemaal donker was is hij waarschijnlijk gaan slapen.

    Vandaag is hij ook heel erg stil geweest. Zijn adem haling is wel weer normaal.

    Ik denk dat hij goed van streek was. Komt zoiets wel weer goed?

    Ik laat hem maar even met rust zodat hij bij kan komen is dit goed?

    Ik hoor wel van jullie,
    Jeroen

  • #2
    Ik vermoed dat het alweer goed is. Normaal als een vogel tegen een raam vliegt is hij dood, (gewoonlijk nekbreuk) of is hij buiten westen. Als hij buiten westen is heb jij, en vooral de vogel geluk. Zijn snelheid is dan nog niet hoog genoeg geweest om zich eventueel dood te vliegen.
    Als jij even buiten westen bent, is het de volgende dag ook opnieuw goed, dus dat opzich hoef je geen zorgen over te maken.
    Wel opletten, dat je de vogel deftig vasthoud, of tenminste ervoor zorgt dat ie niet tegen een glasraam kan vliegen.

    Opmerking


    • #3
      Bedankt voor je reactie,

      Normaal heb ik hem ook goed vast en zijn de gordijnen dicht maarja even snel iets willen doen, dat gaat gewoon niet goed.

      Gelukkig stond ik bijna tegen het raam toen hij wegvloog.
      De kooi staat in de dicht bij het achterraam dus de afstand zal misschien een halve meter geweest zijn.

      Jeroen

      Opmerking

      Working...
      X