Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grijzen roodstaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grijzen roodstaart

    :confused hoe kan ik mijn grijze roodstaarten in broedconditie te krijgen,de man is van 2000 pop is van 2002

  • #2
    Eivoer en verse wilgentakken zijn onmisbaar om je vogels in broedconditie te krijgen. Ook het veranderen van eten kan leiden tot broedconditie. Veel vers fruit ed.

    Voor de rest is het maar afwachten en o ja kiemzaad is ook heel goed

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door karel
      :confused hoe kan ik mijn grijze roodstaarten in broedconditie te krijgen,de man is van 2000 pop is van 2002
      Dienen we toch wel meer informatie te krijgen van jou.
      Wat is de conditie van de vogels en zijn ze van hetzelfde ras, hoe zijn ze gehuisvest, vrije of gedwongen partnerkeus en hoelang zijn ze al bij elkaar, wat voor nestblok en welk nestmateriaal ligt daarin, hoe is de onderlinge band tussen beide vogels, wat is het klimaat van de ruimte waar de vogels verblijven, wat is de voeding en hoe word dit aangeboden, welke voedingssuplementen word er verstrekt, kunnen ze gebruik maken van een douche (regen of sproeiinstallatie) krijgen ze knaagtakken (welke en hoe vaak) of andere afleiding. Laat maar horen.

      Greetzzz

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          grijze roodstaarten

          Oorspronkelijk geplaatst door karel
          :confused hoe kan ik mijn grijze roodstaarten in broedconditie te krijgen,de man is van 2000 pop is van 2002
          Ik denk dat de pop nog aan de jonge kant is. Gewoon nog geduld hebben.

          Opmerking

          Working...
          X