Mededeling

Collapse
No announcement yet.

deelnemen aan tentoonstellingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • deelnemen aan tentoonstellingen

    hoe kan je sijzen en barmsijzen rustige krijgen in een tentoonstellings kooie ik doe zo'n 5 a6 tentoonstellingen met sijzen en barmsijzen maar ze wat rustige maken in zo'n kooie wie heeft er ervaring mee wie geeft mij goede raad ikweet het is moeilijke om zo'n vogeltjes te temme

  • #2
    Africhten vogels

    Hey Bertje bij mij gebruik ik plastiek schermen die ik aan de binnen kant van de TT kooien doe de vogels er zo'n 18 dagen voor de TT in.Om de anderste dag laat ik de vogel in een reserve kooi overvliegen en besproei hem meteen met lauw water.Als de vogel nat is blijven ze vrij rustig op de zitstok zitten nu kun je de kooi bewegen eens de vogel goed bekijken.Als je de kooien nu ook nog eens van plaats verwisseld zullen de vogels na een week al heel rustig worden veel succes ermee Rob.

    Opmerking


    • #3
      Ik zet de vogels de eerste paar dagen met de fronten naar elkaar toe dan iedere keer iets schuiner .Ook staan ze op een plek waar regelmatig mensen komen .Ook laten veel mensen een radio aanstaan.

      Opmerking


      • #4
        plastieken schermen

        wie kan me zeggen waar men die plastieken schermen verkopen om in de binnen kant van de tt kooie word geplaatst

        Opmerking


        • #5
          a.s zaterdag is de vogelmarkt in Zwolle daar hebben ze ze wel te koop, als je daar niet heengaat zijn er in den lande diverse leveranciers van, Heesakkers in Erp, v.d.Lustgraaf uit Veenendaal o.a.
          kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

          Opmerking


          • #6
            liefst eenwinkel in belgie

            kan je me een winkel zeggen waar ze die plastieke schermen verkopen in belgie

            Opmerking


            • #7
              The proof of the pudding is in the eating

              Opmerking


              • #8
                The proof of the pudding is in the eating

                Opmerking


                • #9
                  Voorbereiding TT

                  Misschien heb je wat aan deze link:

                  De domeinnaam vvvn.nl is te koop. Interesse? Neem contact op of doe een bod. Binnen 24 uur van start | Veilig betalen via iDEAL | Leveringsgarantie | Escrow


                  Gr. Leon van den Berg

                  Opmerking

                  Working...
                  X