Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleurmutaties bij groenlingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kleurmutaties bij groenlingen

    Wie weet een internetpagina waarop ik de diverse kleurmutaties van groenlingen kan zien?
    Ik heb op dit moment een kleurmutatie zitten die als vogel er erg mooi uitziet, maar weet niet welke kleurmutatie het is.

  • #2
    IK dacht eerst wat voor vraag is dat nou weer....er bestaat toch wel een site over groenlingen.... maar ook tot mijn verbasing vond ik heel weinig. Ik heb lopen googlen maar vond bijna niet. Op onderstaande site word wel de groenling besproken en de kleurslagen genoemd. maar er staan maar twee foto's....

    [HTML]http://www.vogelproblemen.nl/Groenling.htm[/HTML]

    Gr.marco

    Opmerking


    • #3
      Groenling

      Kan je zelf een digitale foto maken en deze op dit forum plaatsen. Dan kunnen we je met z'n allen misschien helpen!

      Gr. Leon van den Berg

      Opmerking


      • #4
        Wie weet een internetpagina waarop ik de diverse kleurmutaties van groenlingen kan zien?
        Ik heb op dit moment een kleurmutatie zitten die als vogel er erg mooi uitziet, maar weet niet welke kleurmutatie het is.
        Bijgevoegde Bestanden

        Opmerking


        • #5
          Hallo ferdy,

          Een Agaat-pop, als je het mij vraagt.
          Vind ik trouwens de mooiste mutatie, (tenminste bij de poppen).

          Groeten, Serinus
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            welke kleur

            Ik denk dat het een agaatpastel is groeten eddie

            Opmerking


            • #7
              Agaat

              Jammergenoeg is de foto wat aan de kleine kant maar ik denk dat dit een agaat is.

              Een agaatpastel toont meer geel. Zeker op de borst. Ik weet dat het bij de poppen niet moet maar het is zeer lastig om de gele waas bij de poppen weg te krijgen.

              Ik kweek zelf agaatpastellen en heb zowel mannen als poppen zitten. Ik probeer morgen een foto te plaatsen.

              Ik heb nog even gekeken op de site van Jack Suikerbuik (http://members.home.nl/jacksuikerbuik/).
              Als je in het menu links boven op Gallerij drukt en daarna op Schotse Groenling dan heb je daar een "uitklapmenu" met de kleurslag agaat. Hier zie je meerdere foto's van de mutatie agaat.

              Opmerking

              Working...
              X