Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Primeur voor leden en bezoekers van het VogelCafe!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Primeur voor leden en bezoekers van het VogelCafe!

    Beste Mensen,

    Jullie hebben een primeur!

    Na het succes van VogelMarktPlaats.nl kon het natuurlijk niet uitblijven.

    Ik heb een website gemaakt die zicht richt op kleinvee in de ruimste zin van het woord. Dus niet alleen de rubrieken geiten schapen enz. Maar ook eenden, kippen, honden, katten enz.

    De website is een kopie van vogelmarktplaats.nl.

    http://www.kleinvee.nl

    Kom maar eens snel kijken!!

    Groetjes Peter.


  • #2
    een leuke site volgens bekend recept! Hopelijk gaat het net zo'n succes worden als vogelmarktplaats. Enneeuh doet "onze" henk ook al in konijnen??
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

    Opmerking


    • #3
      Kleinvee advertenties

      Peter dit ziet er kleurrijk uit heb je er bij de vereniging voor kleine huisdieren al bekendheid aangegeven.Ziet er beter uit dan marktplaats denk dat als het eenmaal bekend is er veel gebruik van gemaakt wordt,succes er mee groeten Rob.

      Opmerking


      • #4
        Hoi Rob,

        Bedankt voor de mooie woorden. Ik vind ook dat hij er mooier uitziet dan VogelMarktPlaats, wie weet moet ik die ook maar eens in een nieuw jasje steken.

        Ik heb ondertussen een aantal e-mail adressen van verenigingen die ik kan e-mailen. Ik wil daar nog heel even meer wachten. De website is nog maar een paar uur in de lucht. Als men nu gaat kijken is hij zo "leeg".

        Maar als iemand hier mensen zijn de een lid kennen van een vereniging of natuurlijk zelf lid zijn: zegt het voort! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

        Opmerking


        • #5
          Ps,

          De volgende stap is om dit forum te verhuizen.
          De nieuwe "plek" is al ingericht, nu hard nadenken hoe ik het moet gaan verhuizen zonder gegevens te verliezen.....

          Opmerking


          • #6
            Ik zag in de algemene voorwaarden wel een addertje:
            het door aWebsheep te Utrecht verwerken van gegevens ten behoeve van het doen van eventuele passende aanbiedingen

            Dit is niet helemaal zoals de wetgever het bedoeld heeft. Hiermee geven mensen NIET expliciet toestemming voor het verzenden van reclame. De anti-spamwetgeving is hier heel duidelijk over. Ik zou er erg voorzichtig mee omgaan.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Het is niet wat ik van plan ben, maar ik wil soms wel alle mensen kunnen mailen als er iets nieuws op de website is.

              Het staat ook bij vogelmarktplaats, ik heb denk ik in 1 jaar tijd 1 e-mail naar alle gebruikers gestuurd. En dat ging over de website.

              En ik denk dat het eventueel wel kan. Moet je maar eens de algemene voorwaarden lezen van die domme sms spelletjes, daar geef je hun ook toestemming om je aanbiedingen te smsen.

              Maar zoals ik al zei, ik ben het niet van plan. Ik heb de database trouwens al voorbereid op mensen die geen e-mail willen ontvangen, maar zolang ik er niks mee doe hoef ik dat ook niet te actieveren.

              Groetjes Peter.

              Ps, de eerste (halve) dag waren er al 356 mensen op de website geweest, niet gek!

              Opmerking


              • #8
                Leuke site, dat www.kleinvee.nl
                Lay-out is inderdaad mooier dan bij www.vogelmarktplaats.nl

                Nu wordt het wachten op www.kleinvee-cafe.nl, de ontmoetingsplek voor kleinveeliefhebbers

                Groet,
                Napoleon

                Opmerking


                • #9
                  Wie weet wordt het ooit nog wel forum.kleinvee.nl maar we moeten eerst de website in zijn geheel maar een succes maken.

                  Groetjes,

                  Peter.

                  Opmerking

                  Working...
                  X