Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zilverbekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zilverbekjes

    ik heb 3 koppels zilverbekjes ze leggen alle 3 eitjes maar alles is onbevrucht
    hoe kan dit.
    1 popje heeft zelf al 30 eitjes gehad en geneen bevrucht

    wie kan mij dit uit leggen

    groetjes mike

  • #2
    Zou het kunnen dat je zes poppen hebt i.p.v drie koppels???
    Vermoedelijk zal het zoiets zijn.

    Opmerking


    • #3
      Als je de vogels niet hebt zien en horen zingen (zachtjes maar best duidelijk) lijkt het mij ook dat je alleen poppen hebt.
      Als je wildkleur hebt wil ik er wel een paar ruilen eventueel, ik heb in elk geval wat jonge mannetjes (natuurbroed)..
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        zilverbekjes

        ik heb zekker 3 koppels
        ik heb 1 witte ino man en pop
        en 4 split
        ik weet wel wat ik heb en weet zekker dat het 3 mannen zijn en 3 poppen zijn 100 procent zekker

        ik snap er niets van 1 pop heb ik zelfs met mannetjes verwisseld en geeft ook geen resultaat kan het zijn dat het geen natuurbroed is
        ik weet het niet maar waar ik ze gekocht heeft die had ook heel veel japanse meeuwtjes zitten dus wie weet is het geen natuurbroed

        wat zeggen jullie hier van want ik weet het niet meer voor mij een ratsel

        Opmerking


        • #5
          Natuurbroed of niet merk je pas bij het al of niet grootbrengen van de jongen, met bevruchten hoeft het geen invoed te hebben.
          Afitkaanse vogels blijven je verbazen, zo doen ze het prima, zo doen ze een jaar of langer helemaal niets. Ik weet ook geen oorzaak.
          Misschien volgend jaar meer geluk.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            bastaarden ????

            mischien zijn het bastaarden i.v.m. de jap meeuw.
            die zijn 9 van de 10 keer niet vruchtbaar.

            Opmerking


            • #7
              broeden en uitkomen of niet

              waarom niet gevraagd hoe oud zijn de vogels en zet je bijv jonge vogel keer jonge vogel.
              ook ik had dit jaar ongeveer 26 eieren van die paar in 1 nest en dit in drie vluchten.
              terwijl ik vorig jaar op dezelfde manier heb gekweekt en toen had ik na het broedseizoen ongeveer 90 zilverbekjes.
              dit jaar gaat het wat stroef allemaal.
              dus mijn vraag is van welk jaar zijn ze,probeer als je de vogels hebt overjarig keer jaarling te kweken
              groet wim

              Opmerking

              Working...
              X