Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bichenow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bichenow

    We hebben een stelletje wichenausen. Wie kan me vertellen wat voor een voer ze nodig hebben, nestkasje, ziektes?

  • #2
    Kun je dat niet beter eerst uitzoeken voor je vogels aanschaft?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      wiechenausen

      Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
      Kun je dat niet beter eerst uitzoeken voor je vogels aanschaft?
      sorry maar een gegeven paard( c.q. lezen vogel) mag je niet in de bek kijken toch.

      Opmerking


      • #4
        Kan je een foto zetten , zelfs google kan op de naam niets vinden, weet je zeker dat je het goed heb geschreven??
        vriendelijke groet
        Henk

        Opmerking


        • #5
          wichenau c.g. bichenau

          ik heb vandaag op vogelmarktplaats.nl gezien dat ze bichenaus heten ik hoop dat ik het goed spel nu. ze hebben een zwart dekkleed met aan het einde van de rug witte stippen op het zwarte dekkleed. op de borst zit een zwarte ring als het ware. verder zijn ze wit van de onderkant. de foto;s die ik daar zag pasten bij de bichenaus.

          Opmerking


          • #6
            Aha, de Bichenow astrildes, ook wel bicheno's genoemd.

            Die doen het prima op goed tropisch zaad, trosgierst en een beetje universeelvoer. Ze zijn vaak ook gek op badderen.

            Hier een plaatje.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              bichenows

              Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
              Aha, de Bichenow astrildes, ook wel bicheno's genoemd.

              Die doen het prima op goed tropisch zaad, trosgierst en een beetje universeelvoer. Ze zijn vaak ook gek op badderen.

              Hier een plaatje.
              geweldig die foto heb hem meteen in mijn fotoboek gedownload. prachtig bedankt voor de informatie. ik ga gelukkigzalig naar bed. toppie.

              Opmerking

              Working...
              X