Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hormonen van grijze roodstaarten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hormonen van grijze roodstaarten

    Hoe kan ik het voeren van man naar pop stop zetten?
    Of hoe kan ik dat hormonaal stoppen?
    Vorige week is mijn mannettje terug gekomen van de DA omdat hij te zwak was geworden van het voeren naar de pop.
    Het mannetje heeft weer dunne ontlasting.Nu heb ik het vrouwtje van de man verwijdert alleen die zit nu in een reiskooi. Niet echt handig.

  • #2
    pop en man

    ik denk niet dat dat te stoppen is zolang pop en man bij elkaar zitten en ze allebei broedrijp zijn.

    ik zou een dergelijk koppel ook niet al te vlug uit elkaar halen, een van beide zou wel eens heimwee naar de ander kunnen krijgen.

    Marianne.

    Opmerking


    • #3
      dunne ontlasting

      probeer eens wat biogarde yoghurt door voer te doen, ik denk dat het pro-bleem dunne ontlasting dan opgelost wordt. Geeft dikwijls een betere darmflora, door de hogere Ph waarde in de yoghurt.

      Opmerking


      • #4
        Ph hoger?

        Ph loopt van 0 tot 14, tot 7 zijn de zuren boven de 7 zijn de basen.
        Hoe lager de ph waarde onder de 7 zoveel te zuurder en andersom voor de basen. Buiten de ph waarde is het belangrijkste aspect van biogarde yoghurt de rechtsdraaiende melkzuur bacteriën welke onontbeerlijk zijn voor de vertering van voedsel. Biogarde yoghurt is dus uitstekend voor het herstel van een slechte spijsvertering, zeker na het toedienen van een antibioticumkuur waarbij zowel de slechte alswel de goede (noodzakelijke) bacteriën worden aangepakt.


        Greetzzz

        Opmerking

        Working...
        X