Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TT Trainingskooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • TT Trainingskooi

    Ik weet niet of het hier thuis hoort (toch maar gedaan)
    Hier een foto van mijn eigen gemaakte TT trainingskooien.
    Het zijn vier bakken van drie kooien en iedere kooi heeft de grote van een universele TT kooi.
    In deze kooien zitten laden, fronten met voerbakjes en deurtjes om een badje aan te hangen.
    Ik ben zelf in het bezit van acht bakken.
    In mijn ogen een goed systeem.
    groet christ.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    TT Kooien

    He Christ best een leuk systeem toch zou je een paar veranderingen aan moeten brengen.Het waterfontijntje zit niet op de plaats zo het zou zijn op TT en de voer bakken zouden rechts binnen in de kooi moeten zitten.Wen de vogels daar meteen aan omdat het voeren in de kooi de vogels meer stress kan opleveren dan zo jij het hebt buiten de kooi.Vogels zouden op een TT sneller beschadigt kunnen worden wat jammer is als je meerdere TT wild spellen voor de rest ziet het er goed uit succes ermee Rob.

    Opmerking


    • #3
      Goed systeem. Iets soortgelijks heb ik zelf ook. Belangrijk lijkt mij ook de plaats in je kooi voor deze trainingskooi. Bij mij staat het vooraan in de kooi waar ikzelf maar ook mijn 3 kleine kinderen regelmatig langs lopen. Hierdoor denk ik dat de vogels wennen aan anderen waardoor ze hopelijk op de show rustig zijn.

      Opmerking

      Working...
      X