Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over de kanarie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vraag over de kanarie

    Beste vogelvrienden ,ik heb 10 dagen terug twee kanarie,s gekocht .Het mannetje floot heel mooi drie keer per dag .En ze konden goed met elkaar opschieten ,zaten samen te slapen op het stokje .Maar helaas kreeg het vrouwtje ontsteking aan het oogje ,en heb haar terug gebracht ,en kreeg een nieuwe had ze bij Ranzijn in Alkmaar gekocht .Nu is het mannetje opgehouden met fluiten .En het vrouwtje (als het een vrouwtje is )is zo druk fluit de hele dag en springt van stokje naar stokje ik krijg de indruk dat het ook een mannetje is .En ze zitten zo ver mogelijk bij elkaar van daan .Wat kan ik nu doen ,er een vrouwtje bij in doen ,en kan dat twee manntjes en 1 vrouwtje .Hoop echt dat ik antwoord krijg .
    Vriendelijke groetjes Whisky

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door whisky
      Beste vogelvrienden ,ik heb 10 dagen terug twee kanarie,s gekocht .Het mannetje floot heel mooi drie keer per dag .En ze konden goed met elkaar opschieten ,zaten samen te slapen op het stokje .Maar helaas kreeg het vrouwtje ontsteking aan het oogje ,en heb haar terug gebracht ,en kreeg een nieuwe had ze bij Ranzijn in Alkmaar gekocht .Nu is het mannetje opgehouden met fluiten .En het vrouwtje (als het een vrouwtje is )is zo druk fluit de hele dag en springt van stokje naar stokje ik krijg de indruk dat het ook een mannetje is .En ze zitten zo ver mogelijk bij elkaar van daan .Wat kan ik nu doen ,er een vrouwtje bij in doen ,en kan dat twee manntjes en 1 vrouwtje .Hoop echt dat ik antwoord krijg .
      Vriendelijke groetjes Whisky
      Hallo, ik zou er geen pop bij doen want dat wordt de grootste ruzie met 2 mannen en 1 pop en als het echt ook een man is zou ik die maar weer gaan ruilen voor een pop is misschien wel leuk ook om wat jonge te krijgen, goed kijken naar het geslacht (is wel moeilijk hoor als je er geen verstand van hebt) maar misschien dat daarvoor je iemand kan helpen.

      mvgr,

      Kanarie

      Opmerking


      • #4
        Bedankt

        Bedankt voor de hulp.Nee ik zelf kan niet zien wat man of pop is aan het geslacht .Maar ik ga morgen terug naar de shop om hem te ruilen .En inderdaad wil ik er een nestje bij hebben .Heb een grote kamer voilere.

        vriendelijke groetjes Whisky

        Opmerking

        Working...
        X