Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goudvink man dood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Goudvink man dood

    Hallo liefhebbers.

    Kan iemand mij vertellen of een goudvink pop door blijft broeden als haar man gestorven is?
    Ik heb een pop op 4 bevruchte eieren zitten en helaas is gisteren de man dood gegaan.
    Ik verwacht dat de eieren rond 23 juni uitkomen.
    Tot nog toe zit ze nog trouw te broeden.

    Groet Fedor.

  • #2
    Doorbroeden pop

    Beste Fedor zal toch persoonlijk aan de pop liggen,als je geen andere mannen in de buurt hebt zitten zal het wel goed kunnen gaan.Het is mij al eens overkomen en de pop bracht toch de jongen groot hoop dat je geluk hebt sportgroeten Rob.

    Opmerking


    • #3
      Men haalt ook wel eens bewust de man bij de pop vandaan alleen zit hij dan wel in de zelfde ruimte in een tt-kooi zodat ze elkaar kunnen zien. Ik weet niet of het elkaar zien noodzakelijk is, anders zou het best wel eens goed kunnen gaan.

      Als ik jou was zou ik het proberen, wanneer je het niet probeert heb je zeker geen jongen.....
      Wat een leuke hobby hebben wij toch!

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Fedor
        Hallo liefhebbers.

        Kan iemand mij vertellen of een goudvink pop door blijft broeden als haar man gestorven is?
        Ik heb een pop op 4 bevruchte eieren zitten en helaas is gisteren de man dood gegaan.
        Ik verwacht dat de eieren rond 23 juni uitkomen.
        Tot nog toe zit ze nog trouw te broeden.

        Groet Fedor.

        Beste Fedor
        Dit kan niemand met zekerheid zeggen. Je moet gewoon afwachten. Het zou niet de eerste pop zijn die haar jonge groot brengt zonder man. Ik hoop dat je geluk hebt.
        Groet Goudvink

        Opmerking


        • #5
          Tot nog toe broed ze rustig verder.

          Hoop inderdaad dat ik geluk heb.

          Groet Fedor.

          Opmerking


          • #6
            goudvinken

            dit is normaalgesproken geen probleem ik had het vorig jaar andersom toen ging de pop dood terwijl de jongen acht dagen waren de man heeft toen alle jongen grootgebracht

            Opmerking


            • #7
              Het eerste jong is vanmiddag uit het ei gekomen.


              Hoop dat er nog een paar volgen.

              Groet Fedor.

              Opmerking

              Working...
              X