Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europese Hop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Europese Hop

    Hey!

    Ik vroeg me eigenlijk af of er op dit forum behalve liefhebbers, ook houders van de Europese hop zijn...
    Ik heb zelf een man zitten en ben met enige spoed opzoek naar een pop..... dus mocht iemand een pop hebben zitten....
    Verder, als mensen nog informatie hebben of ervaringen met voer en kweken ben ik altijd geinteresseert. Ik heb m al lang en weet er ook vrij veel van, maar babbelen over je favoriete soort is altijd leuk....
    zoveel mensen zijn er tenslotte niet die een hop hebben, misschien via deze weg...

    Groeten, Arnout

  • #2
    Hop

    Goedemiddag,

    In Onze Vogels van 2 maanden terug stond een kweekverslag met de Hop.

    Mogelijk kan je met die Kweker in contact komen.

    Hij woont in Dordrecht en heet Dhr. Bakker.

    Als u misschien wat mooie foto's heeft van de hop voor mij? Dan zijn ze reuze welkom bij fotoalbum@vvvogelvreugd.nl Dan kan ik ze plaatsen op http://www.vvvogelvreugd.nl/


    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

    Opmerking


    • #3
      europeese hop

      ik ben sinds kort in het bezit van een hop man en ook ik ben op zoek naar een pop,van deze wel heel mooie vogel.ik het op het net al menig site's bezocht over deze vogels.zo ben ik er achter gekomen dat het niet enkel insecten eters zijn.zo heb ik zelf een mix gemaakt van ei-kwark-zemelen-foniopaddy-suiker-fijn gesneden lever-fijn gesneden rundermaag.zodra ik dit bij de hop zet begint hij hier meteen uit te pikken.deze mix maakte ik al voordat ik de hop kreeg dus die heb ik niet speciaal voor hem gemaakt maar ik dacht ik probeer het,en met succes.groetjes jan

      Opmerking


      • #4
        Eur.hop

        Oorspronkelijk geplaatst door arnout
        Hey!

        Ik vroeg me eigenlijk af of er op dit forum behalve liefhebbers, ook houders van de Europese hop zijn...
        Ik heb zelf een man zitten en ben met enige spoed opzoek naar een pop..... dus mocht iemand een pop hebben zitten....
        Verder, als mensen nog informatie hebben of ervaringen met voer en kweken ben ik altijd geinteresseert. Ik heb m al lang en weet er ook vrij veel van, maar babbelen over je favoriete soort is altijd leuk....
        zoveel mensen zijn er tenslotte niet die een hop hebben, misschien via deze weg...

        Groeten, Arnout
        Ik weet niet in welke buurt je woont maar hier in zh,in Vierpolders is een kweker die deze vogels ook kweekt en heeft dit jaar drie ek vogels op de districts tt gebracht misschien kan hij je helpen.
        Bij interesse moet je me maar mailen voor het adres.

        Mvg,
        Kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          eur.hop

          waar jij op doelt is de hr.Rodenrijs hij heeft dit jaar 7 jongen groot gebracht uit drie ronde's.hij is te bereiken op rodenrijs6@hetnet.nl.

          Opmerking


          • #6
            eur.hop

            winterkoning ik moet je helemaal gelijk geven ik heb het adres er op gezet zonder er verder over na te denken(zal niet meer gebeuren)en inderdaad ik
            weet niet hoe ik mijn adres moet activeren.jan

            Opmerking

            Working...
            X