Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kokosolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kokosolie

    In welke dosering dient kokosolie te worden gebruikt ter voorkoming van het virus Polyoma. Waar kan je het het beste in verwerken in het gewone voer of in het eivoer?

  • #2
    kunt het niet overdoseren

    het is een natuurproduct en kan dat niet overdoseren, de goedkoopste manier is je eivoer ermee rul te maken. door het zaad mengen gaat ook alleen moet je veel meer gebruiken daar is het te duur voor, dit doe ik wel met olijf olie omdat dit veel vit e bevat. Italianen die olijfolie gebruiken kweken bijna altijd goed met hun vogels omdat olijf olie optreed als antioxidant, wat inhoud dat het een regulerende werking heeft op het gehele lichamelijke welzijn van mens en dier. er komen beduidend minder hart en vaat klachten voor in landen rond de middellandse zee de mensen blijven ook vitaler, onderzoek heeft uitgewezen dat olijfolie hier een grote invloed op heeft.

    Opmerking


    • #3
      olijfolie voor grasparkieten

      is olijf olie ook geschikt voor grasparkieten
      groeten uit apeldoorn

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door louis polane
          het is een natuurproduct en kan dat niet overdoseren, de goedkoopste manier is je eivoer ermee rul te maken. door het zaad mengen gaat ook alleen moet je veel meer gebruiken daar is het te duur voor, dit doe ik wel met olijf olie omdat dit veel vit e bevat. Italianen die olijfolie gebruiken kweken bijna altijd goed met hun vogels omdat olijf olie optreed als antioxidant, wat inhoud dat het een regulerende werking heeft op het gehele lichamelijke welzijn van mens en dier. er komen beduidend minder hart en vaat klachten voor in landen rond de middellandse zee de mensen blijven ook vitaler, onderzoek heeft uitgewezen dat olijfolie hier een grote invloed op heeft.
          maakkt het uit wat voor olijfolie?
          groeten uit apeldoorn

          Opmerking


          • #6
            kokosolie

            Oorspronkelijk geplaatst door pascal
            maakkt het uit wat voor olijfolie?
            Wessel van der Veen schrijft dat hij een ontsmettingsmiddel gebruikt Anti Viraal en waarom doet hij dat als dat spul zo duur is en de vogels ieder jaar weer getest worden terwijl er ook geschreven wordt dat olijfolie ook goed is dan vraag ik me af waar de test goed voor is alleen wat is cloacale swab wees daar wat duidelijker over maar zo dat ieder dat kan begrijpen en kan je alleen olijfolie gebruiken hartelijke groeten grasparkiet

            Opmerking


            • #7

              Opmerking

              Working...
              X