Mededeling

Collapse
No announcement yet.

instellingen forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • instellingen forum

    Kan iemand van dit forum mij uitleggen waarom het voor een ongeoefend forumbezoeker zo moeilijk is om bepaalde dingen uit te zoeken?
    Hoe kom ik aan de vermelding juniorlid boven mijn bericht terwijl ik 49 jaar ben en waar is een link om contact op te nemen met de moderator als je iets wilt weten.
    Maak dit forum ook gebruiksvriendelijk voor onervaren bezoekers, anders zal het geen succes worden!

  • #2
    Beste Herman,

    De titel onder de gebruikersnaam heeft niets met leeftijd te maken.
    Dit heeft te maken met het aantal berichten die de gebruiker op het forum heeft gezet.

    0 - 29 berichten -> junior lid
    30 - 100 berichten -> lid
    100+ berichten -> senior lid

    Ik snap wel dat het onduidelijk is, als u een betere benaming heeft dan hoor ik het graag.

    Voorlopig zijn er 2 moderators, dat ben ik en de gebruiker henk.
    Zodra er meer moderators zijn zal dat vermeld worden bij de diverse forums.

    Onderop elke pagina staat een link 'E-mail ons' (http://www.vogelcafe.nl/forums/sendmessage.php) deze kunt u gebruiken om contact met ons op te nemen. Maar het liefst heb ik dat het in het forum gebeurt, dan hoef ik minder vaak het zelfde antwoord te geven. Maar ik kan me voorstellen dat het soms beter is dat niemand anders het leest. Dan kunt u contact opnemen via bovenstaande link.

    We hebben geprobeerd om het forum zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, opmerkingen zijn dan ook zeer welkom.

    Ook kunt u hier kijken: http://www.vogelcafe.nl/forums/faq.php
    hier vind u antwoord op de meest gestelde vragen.

    Veel plezier op het forum!

    Peter.

    Opmerking


    • #3
      Oke Peter, bedankt voor je uitleg

      Opmerking


      • #4
        Uitleg

        Hallo webmaster
        De uitleg is duidelijk en wat het forum betreft daar valt wat mij betreft niets op aan te merken. Het is een mooi en duidelijk forum.
        Groet Goudvink.

        Opmerking


        • #5
          Misschien ga ik wel sterretjes maken ipv van junior lid enzo.

          Dan krijg je zoiets:

          0 - 29 berichten -> *
          30 - 100 berichten -> * *
          100+ berichten -> * * *

          Maar da is mischien nog onduidelijker

          Ach ik zie wel.....

          Opmerking


          • #6
            namen met kleuren

            de eerste groep beginnen met zwarte naam
            de tweede groep een groene naam
            de laatste een rode naam

            is in een oogopslag te zien of je met een ervaren of minder ervaren gebruiker te maken of te doen hebt.

            Opmerking


            • #7
              waarom is het zo belangrijk om te kunnen zien of je met een ervaren of een minder ervaren gebruiker te maken hebt?

              Opmerking


              • #8
                Kleuren gaat helaas niet.
                Het "moet" een titel zijn.

                Ik ga er eens een nachtje over slapen, kom vast wel met iest moois!

                Peter.

                Opmerking


                • #9
                  Hallo,

                  Dat gedoe met junior/lid/senior doet me niet zo veel.

                  Op (sommige) andere forums is ook een soort indeling gemaakt zoals hier.
                  Je ziet daar dat er "kwebbelkousen" bijzitten die o-v-e-r-a-l
                  The proof of the pudding is in the eating

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
                    Ook de zgn. handtekeningen zijn daar ware bewegende kunstwerkjes die de leesbaarheid sterk verminderen, de grootste kitsch zie je daar voorbijflitsen....
                    Bespaar dit forum alsjeblief van dat soort gedoe!

                    Wat me dan even bij de avatars op dit forum brengt; ik zie ze hier bij niemand toegevoegd, heeft iedereen die uitstaan of werkt deze optie niet goed?
                    Hé serinus,

                    Bedankt voor de tip, ik had hier nog geen handtekening en avatar geplaatst, maar zal er gauw eentje maken en plaatsen. Echt top die reminder.

                    Nu even serieus. Een website leeft bij berichten die er geplaatst worden en er zullen er altijd mensen zijn die de plank misslaan. Maar ook op bij een op het oog misplaatste reactie kunnen sommige mensen denken, hé zo had ik het nog niet gezien. Laat mensen in hun waarde en probeer juist diegene die er even naast zitten op een volwassen manier te wijzen op hun verkeerde uitlating.

                    Oja tot slot nog even als een beheerder van een site niet wilt dat er een avatar of handtekening geplaatst kan worden, dan zal hij deze wel uitzetten.

                    groeten

                    pasmat
                    Groeten Stef

                    Opmerking


                    • #11
                      verwijderen of aanpassen van een bericht

                      Ik kan dit wel precies gaan uitleggen, maar het is beter om het zelf te proberen.
                      Ga aan de bovenkant van de site naar FAQ (de Engelse afkorting voor Veel gestelde vragen), tik de woorden "bericht verwijderen" in de zoekfunctie en je krijgt keurig te zien wat je moet doen.
                      Vriendelijke groet,
                      Henk, moderator

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door henk
                        Ik kan dit wel precies gaan uitleggen, maar het is beter om het zelf te proberen.
                        Ga aan de bovenkant van de site naar FAQ (de Engelse afkorting voor Veel gestelde vragen), tik de woorden "bericht verwijderen" in de zoekfunctie en je krijgt keurig te zien wat je moet doen.
                        Vriendelijke groet,
                        Henk, moderator
                        Bedankt voor de tip. Maar zover ik kan zien kan ik alleen een bericht verwijderen en geen eigen gemaakt onderwerp.
                        Gr Andre

                        Opmerking


                        • #13
                          bericht verwijderen

                          Hallo Andre,

                          Wat een goede vraag, ik kan het zo snel niet vinden :-)

                          Het lijkt me wel goed als een gebruiker ook berichten kan verwijderen.

                          Laat maar even weten om welk bericht het gaat dan zal ik hem weggooien. En ondertussen zal ik even kijken hoe ik het moet instellen dat een gebruiker dat zelf kan doen!

                          Groetjes,
                          Peter


                          Ik heb ondertussen even gekeken, maar er is geen standaard mogelijkheid om berichten te verwijderen.
                          De rede is simpel, de gedachte is dat er geen waardevolle informatie van een forum verloren gaat. Je verwijderd namelijk niet alleen jouw bericht maar ook alle antwoorden op dit bericht.

                          Dus als er een bericht verwijderd moet worden dan kan ik dat doen.

                          Opmerking


                          • #14
                            het is toch anders.....

                            Het houd me wel bezig :-)

                            Je KAN berichten die je geplaatst verwijderen, maar NIET een eerste bericht.

                            Dus een onderwerp wat je gestrat hebt kan je zelf niet verwijderen. Een reactie op een bericht wel.

                            Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

                            Peter.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door webmaster
                              Het houd me wel bezig :-)

                              Je KAN berichten die je geplaatst verwijderen, maar NIET een eerste bericht.

                              Dus een onderwerp wat je gestrat hebt kan je zelf niet verwijderen. Een reactie op een bericht wel.

                              Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

                              Peter.
                              Bedankt het is nu inderdaad duidelijk.
                              Het gaat om het bericht over barraband parkieten. Er staat nu alleen nog maar bij verwijderd. Het is door mij geplaatst onder andere parkieten.
                              Bedankt Andre

                              Opmerking

                              Working...
                              X