Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken van prachtvinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kweken van prachtvinken

    Voor veel vragen die in het forum worden gesteld vindt u het antwoord in het boek "Kweken van Prachtvinken" van Tony Jochem.
    Onder de groep prachtvinken vallen de astrilden, amadines, papegaai-amadines en de lonchura's.
    Het boek geeft allerlei informatie over het houden, de inrichting, aanschaf, voeding, ziektes, kweken. enz.
    Voor meer info zie website www.avitoon.nl.
    Voor specifieke vragen mag u mij mailen.

  • #2
    Boeken of lectuur over vogels.

    Hallo Tony
    Ik vind de antwoorden op deze manier een beetje magertjes want wat als mensen dit boek niet hebben. Laten we proberen om de antwoorden op vragen van onze forumleden hier te beantwoorden. Op deze manier kun je meer mensen helpen.
    Groet Goudvink

    Opmerking


    • #3
      Boeken voor richtlijnen

      Beste Tony natuurlijk heb je gelijk dat er een hoop gegevens uit naslagwerk te halen valt.Maar ik neem ook aan dat je hebt ondervonden dat niet een vogelsoort,koppel het het zelfde doet.Dan is dit een mooi medium is er iemand die een ervaring heeft meegemaakt zou je hier binnen no time op kunnen reageren en erger voorkomen.Het staat ook niet altijd correct in de boeken heb zelf veel moeite moeten doen om iets over de kweek van de braziliaanse witborstral te weten te komen.Er staat dan een broedduur van 24 dagen terwijl mijn ervaring is dat het 28 dagen is,vr. gr. Rob.

      Opmerking

      Working...
      X