Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken van prachtvinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kweken van prachtvinken

    Voor veel vragen die in het forum worden gesteld vindt u het antwoord in het boek "Kweken van Prachtvinken" van Tony Jochem.
    Onder de groep prachtvinken vallen de astrilden, amadines, papegaai-amadines en de lonchura's.
    Het boek geeft allerlei informatie over het houden, de inrichting, aanschaf, voeding, ziektes, kweken. enz.
    Voor meer info zie website www.avitoon.nl.
    Voor specifieke vragen mag u mij mailen.

  • #2
    kweken van???

    Ben eigenlijk benieuwd welke vogelsoorten Tony zelf kweekt vr.gr. Rob.

    Opmerking


    • #3
      Kijk eens op zijn mooie website: www.avitoon.nl
      Tony heeft heel veel "moeilijke" soorten gekweekt en kan daar uren heel enthousiast over praten.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Boeken

        Oorspronkelijk geplaatst door Tony Jochem
        Voor veel vragen die in het forum worden gesteld vindt u het antwoord in het boek "Kweken van Prachtvinken" van Tony Jochem.
        Onder de groep prachtvinken vallen de astrilden, amadines, papegaai-amadines en de lonchura's.
        Het boek geeft allerlei informatie over het houden, de inrichting, aanschaf, voeding, ziektes, kweken. enz.
        Voor meer info zie website www.avitoon.nl.
        Voor specifieke vragen mag u mij mailen.
        Hallo Tony
        Het advies over het kopen van jou boek is denk ik niet het antwoord waar iemand op zit te wachten. Als eerste moet je het boek kunnen vinden en dan mag je nog hopen dat je antwoord op je vraag vind . Ik denk dat de leden van dit forum er meer aan hebben als je gewoon antwoord geeft op de vragen. Op deze manier kun je meer mensen helpen. Als je veel ervaring hebt kun je die toch ook zonder boek met andere liefhebbers delen. Ik heb zelf ook boeken over vogels maar daar kun je alleen maar in lezen hoe het gaat als het goed gaat. De problemen die ik persoonlijk wel eens tegen kom met mijn eigen vogels heb ik nog nooit in een boek gevonden. Denk er maar eens goed over na.
        Groet Goudvink

        Opmerking


        • #5
          reclame over eigen boek

          helemaal met bovenstaande schrijver eens!

          Opmerking


          • #6
            Leuke website

            Heb de website van avitoon bekeken,heel interessant maar rechtstreeks antwoorden lijkt mij ook interessanter voor iedereen.Het loopt allemaal helaas niet op rolletjes,elk kweekseisoen geeft zijn eigen problemen en daar rechtstreeks antwoord op krijgen als dat al mogelijk is is toch sneller dan opzoeken in boeken plus je kunt sneller ingrijpen als dat nodig zou zijn vriendelijke sportgroeten Rob.

            Opmerking


            • #7
              Er staat nu ook een vervolgserie met onderwerpen uit het boek in "onze vogels".
              Wat een leuke hobby hebben wij toch!

              Opmerking

              Working...
              X