Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opfokken grzijze roodstaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • opfokken grzijze roodstaart

    wie heeft er een goed recept
    om mijn grijze roodstaarten op te fokken
    ik voer nu zelf geweekt tortelduiven voer met eivoer
    wie heeft er nog een andere tip
    mijn grijzen zijn vanaf dit jaar geslachts rijp

    forpultje

  • #2
    Alles valt en staat met het samenstellen van het koppel, vrije partnerkeus staat boven gedwongen samenstelling. Wees zeer breed in jouw verzorging, dat wil zeggen kijk niet alleen naar voeding maar ook naar entourage van de omgeving. Maak gebruik van nevenactiviteiten, wilgentakken(knagen), schommels(spelen), aanbieden van fruit/groenten, aanbieden nestmaterialen(grote brokken vermolmd hout in het nest aanbrengen) met het idee van als de psyche goed is zal de rest ook makkelijker goed komen.
    Laat de natuur zijn gang gaan, als de vogels er aan toe zijn dan heb je ze snel genoeg aan het broeden. Waarom forceren geeft toch alleen maar problemen.
    Jij mag de vogels verzorgen, en dat doe je op de voor jou beste manier die er is, en de rest doen de vogels zelf. Als de klik er is tussen beide partners gaat alles als vanzelf. Ik wil zeggen je kan de mooiste vogels hebben en de beste verzorging geven maar als de vogels elkaar niet zien zitten is alles tevergeefs. Daarentegen als je een koppel hebt dat elkaar wel ziet zitten zal zelfs een matige verzorging resultaten geven.

    Opmerking

    Working...
    X