Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Proficiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Proficiat

    Zeer mooie site , en hoop dat vele hun ervaring willen delen daar kunnen we allemaal beter van worden, zowel jong en oud

    veel succes

    Peter

  • #2
    Hoi Peter

    Bedankt voor je reactie!!

    Wij hopen inderdaad met deze website, ons cafe, een hoop vragen van onze gebruikers op te lossen.

    Succes hier!!

    Webmaster VogelCafe.nl

    Opmerking


    • #3
      ik sluit me er bij aan.

      Mooi idee en al veel leden

      gefeliciteerd
      http://members.home.nl/maurice.pieper

      Opmerking


      • #4
        Ik vind het opzich een mooie site.

        Wat ik alleen jammer vind, is dat je net als op zoveel plaatsen op internet, ook hier te maken hebt met zeer opvallende, maar zeker misplaatste reclamebloks.

        Ik begrijp heel goed dat een website met reclame beter is, voor de portemonee van de beheerder, maar als gebruiker zit ik niet te wachten om tijdens mij leestocht iedere keer langs die reclameblokken te moeten.

        Ik ben van mening dat reclame welke niet irriteerd, beter gelezen wordt dan dat hij nu wordt gedaan.

        voor de rest nogmaals vind ik het een nette overzichtelijke site

        m.v.gr.

        pasmat
        Groeten Stef

        Opmerking


        • #5
          helaas

          Het is helaas niet mogelijk om op een andere manier een gratis website aan te bieden.
          Nu is het wel zo dat de reclame vaak wel van toepassing is op het onderwerp. Mochten er nou hele rare reclame's opstaan dan kan ik die wel verwijderen.

          Het zijn overigens maar 2 reclame blokken, 1 in de kop en 1 na het eerste bericht.

          Peter.

          Opmerking


          • #6
            Hallo Peter,

            Het is geen persoonlijke aanval hoor, het bovenstaande bericht, maar ik bedoel dat je bijvoorbeeld in dit bericht aangeboden krijgt om voor weinig geld een website te huren. We zijn vogelliefhebbers en geen websitebouwers, dus als er dan reclame staat laat het dan over vogels gaan en niet over websites.

            Ik kan als voorstel nog meegeven om het reclameblok welke na het 1e bericht stat te verplaatsen naar het einde van het forum. Dan staat hij er toch, maar is niet zo irritant in beeld.
            Groeten Stef

            Opmerking

            Working...
            X