PDA

Bekijk Volledige Versie : Bruinrug ekstertjes

André vd W
15-05-2006, 18:54
Omdat we pas een koppel aangeschaft hebben, zijn we op zoek naar kweekverslagen en allerlei tips en ideëen die handig kunnen zijn om met deze vogels tot een positief broedresultaat te komen. (Kunnen we direct het tropenforum even kickstarten ;).)

louis polane
19-05-2006, 09:01
ik weet dat er in het westland kwekers zitten die elk jaar eigenkweek brengen op de tt, ook staan er div verenigingen uit die regio met een eigen site op internet. ga daar eens zoeken ik denk dat je dan wel een stuk verder komt.

Tony Jochem
20-05-2006, 11:19
Dag Andre.
Kweekverslagen kun je bemachtigen door lid te worden van de Speciaalclub Afrikaanse Prachtvinken. Zie www.scapnl.com
Verder zou je mijn boek "Kweken van Prachtvinken" kunnen aanschaffen. Hierin staan nagenoeg alle antwoorden op de gangbare vragen.
Succes, Tony Jochem

André vd W
21-05-2006, 13:12
Ha Tony,

We zijn lid geworden van het Scap al vóór dat we de vogeltjes kregen en konden ze aanschaffen dankzij de database. Ook één kweekverslag gehad. Ook je boek al besteld, wat ik morgen of dinsdag binnen verwacht. Ton stuurt het op. (Zo, da's nog es reclame.) En nu was ik nog benieuwd naar tips van de lezers hier ;)

Groeten,

André.